План заходів протидії булінгу
ЗАХОДИ
ЩОДО ПРОФІЛАКТИКИ БУЛІНГУ
№ п/п |
Назва заходу |
Клас |
Термін виконання |
Відповідальний |
Формування навичок дружніх стосунків здобувачів освіти |
||||
1 |
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків |
1-4 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Створення морально безпечного освітнього простору, формування позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії в ході годин спілкування, тренінгових занять |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Робота відеозалу. Перегляд кінострічок відповідної спрямованості |
5 – 11 |
Упродовж року |
Учителі інформатики |
4 |
Тренінг «Як довіряти й бути вдячним» |
9-11 |
Січень |
Класні керівники |
5 |
Відпрацювання теми особистої гідності в ході вивчення літературних творі, на уроках історії |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники, учителі літератури, історії |
6 |
Проведення заходів в рамках Всеукраїнського тижня права «Стоп булінгу» |
1-11 |
10-14 грудня |
Класні керівники, учитель правознавства |
7 |
Проведення класних батьківських зборів «Запобігання та протидія булінгу в учнівському середовищі» |
1-11 |
Жовтень |
Класні керівники |
8 |
Складання порад «Як допомогти дітям упоратися з булінгом» |
1 – 11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
9 |
Круглий стіл «Безпечна школа. Маски булінгу» |
1 – 11 |
Жовтень |
Класні керівники |
Психологічний супровід |
||||
Діагностичний етап |
||||
1 |
– Спостереження за міжособистісною поведінкою здобувачів освіти; – опитування (анкетування) учасників освітнього процесу; - діагностика мікроклімату, згуртованості класних колективів та емоційних станів учнів; – дослідження наявності референтних груп та відторгнених в колективах; |
1 – 11 |
Упродовж року
(За потребою)
|
Класні керівники, Практичний психолог |
2 |
Створення бази інструментарію для діагностування рівня напруги, тривожності в учнівських колективах |
|
Вересень |
Заступник директора з НВР Громова О.О. |
3 |
Діагностика стану психологічного клімату класу |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
4 |
Спостереження під час навчального процесу, позаурочний час |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
5 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Заступник директора з НВР Громова О.О. |
6 |
Профілактично-просвітницька, корекційно-розвивальна робота з учасниками освітнього процесу |
1-11 |
Упродовж року |
Практичний психолог |
Робота з батьками |
||||
1 |
Тематичні батьківські збори «Протидія цькуванню в учнівському колективі» |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
2 |
Поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
1-11 |
Упродовж року |
Класні керівники |
3 |
Тренінг «Як навчити дітей безпеці в Інтернеті» |
За запитом |
Січень – Лютий |
Вчителі інформатики |
4 |
Інформаційна робота через Інтернет-сторінки |
|
Упродовж року |
Заступник директора з НВР |