Режим роботи закладу
РЕЖИМ РОБОТИ
Визирського ліцею Визирської сільської ради
Одеського району Одеської області
на 2023 – 2024 н.р.
- Розпочати 2023 – 2024 н.р. в День знань 01 вересня 2023 р. Тривалість навчального року з 01.09.2023 – 28.06.2024 р. Свято Останнього дзвоника 30 травня 2024 р.
- Форма навчання – очна та дистанційна.
- Тривалість навчального тижня - п’ять днів.
- Тривалість навчального дня: з 08.00 – 18.30 год: навчальні заняття 08.00 – 16.55 год, позакласна робота, гурткова робота 13.30 – 18.30 год
- Навчальні заняття організовуються за семестровою системою:
І семестр - з 01 вересня по 24 грудня 2023 р.
ІІ семестр - з 08 січня по 30 травня 2024 р.
Впродовж навчального року для учнів проводяться канікули:
- осінні: з 30 жовтня по 05 листопада 2023 р.
- зимові: з 25 грудня 2023 р. по 07 січня 2024 р.
- весняні: з 25 по 31 березня 2024 р.
- Щоденно о 9 годині 00 хвилин проводити загальнонаціональну хвилину мовчання за співвітчизниками, загиблими внаслідок збройної агресії російської федерації проти України.
- Форма освіти може змінюватися протягом року в залежності від безпекової ситуації і визначається рішенням військово-цивільних адміністрацій. Рішення приймається за участю батьків на засіданні педагогічної ради.
- Навчальні екскурсії та навчальна практика учнів, організовується відповідно до інструктивно-методичного листа Міністерства освіти і науки України від 06.12.2008 №1/9-61 та проводяться протягом 2023/2024 навчального раку.
- На період тривалості воєнного стану призупиняється дія положення частини третьої статті 10 Закону України «Про повну загальну середню освіту» в частині тривалості освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти не менше 175 навчальних днів. 2022/2023 навчальний рік може тривати більше або менше 175 днів.
- Відпрацювання уроків здійснюватиметься шляхом ущільнення навчального матеріалу.
- Структура навчального року, розклад уроків, форма навчання може змінюватися з урахуванням умов воєнного стану та епідеміологічної ситуації. При цьому залишати незмінним загальну кількість навчального часу, необхідного для використання державних стандартів та освітньої програми.
- Під час проведення уроків дотримуватись Алгоритму дій під час сигналу «Повітряна тривога», затвердженого на засіданні педагогічної ради 23.08.2023 року протокол № 1
- Навчальний рік завершується проведенням ДПА випускників початкової, основної, старшої школи.
- Поділ класів на групи при вивченні окремих предметів здійснений відповідно до нормативів. Поділено для вивчення інформатики у 3, 4, 5, 6, 8 класах.
- Гурткова робота проводиться за окремим розкладом в післяурочний час.
- Група продовженого дня працює згідно з графіком.
- Дистанційне навчання проводиться згідно наказу МОН України №1317 від 01 серпня 2022 року, зареєстровано в Міністерстві юстиції України №932/38268 від 18.08.2022 року, Санітарного регламенту, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України №2205 від 25.09.2020 року, який набув чинності з 01 січня 2021 року.
Дистанційне навчання проводиться у синхронному та асинхронному режимах.
У синхронному режимі вчитель та учні одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.
В умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації іншого характеру безперервна тривалість навчальних занять при організації дистанційного навчання у синхронному форматі не повинна перевищувати для учнів:
- 1-2 класів – 2 навчальних занять по 30 хвилин або 3 – по 20 хвилин;
- 3-4 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 30 хвилин, або 4 – по 20 хвилин;
- 5-6 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 35 хвилин, або 4 – по 25 хвилин;
- 7-9 класів – 2 навчальних занять по 45 хвилин або 3 – по 40 хвилин, або 4 – по 30 хвилин, або 5 – по 25 хвилин;
- 10-11 класів – 3 навчальних занять по 45 хвилин або 4 – по 35 хвилин, або 5 – по 30 хвилин, або 6 – по 25 хвилин.».
Тривалість навчальних занять, визначена Законом “Про повну загальну середню освіту", зберігається: 35 хвилин для 1 класу, 40 хвилин для 2-4 класів, 45 хвилин для 5-12 класів. Обмежується лише час безперервної роботи з комп’ютером для уникнення ризиків для здоров’я.
Перша половина уроку проводиться у синхронному режимі, друга – в асинхронному.
Не кожне навчальне заняття обов’язково проводиться з використанням синхронного режиму взаємодії вчителя та учнів. Відповідно до Положення про дистанційну форму здобуття
повної загальної середньої освіти, не менше 30% навчального часу, передбаченого освітньою програмою ліцею, має організовуватися в синхронному режимі.
Рівномірність розподілу часу між різними навчальними предметами і доцільність чергування занять з використанням синхронного та асинхронного режимів забезпечує заступник з навчально – виховної роботи.
- Затвердити розклад дзвінків на 2023 – 2024 н.р.:
Розклад дзвінків для 1 класу
1-й урок |
8.00 – 08.35 |
2-й урок |
08.40 - 09.15 |
3-й урок |
09.35 - 10.10 |
4-й урок |
10.15 - 10.50 |
5-й урок |
11.30- 12.05 |
Розклад дзвінків для 2 класу
1-й урок |
8.00 – 08.40 |
2-й урок |
08.45 - 09.25 |
3-й урок |
09.40 - 10.20 |
4-й урок |
10.25 - 11.05 |
5-й урок |
11.30- 12.10 |
6-й урок |
12.15 – 12.55 |
Розклад дзвінків для 3 класу
1-й урок |
8.00 – 08.40 |
2-й урок |
08.45 - 09.25 |
3-й урок |
09.30 - 10.10 |
4-й урок |
10.25 - 11.05 |
5-й урок |
11.30- 12.10 |
6-й урок |
12.15 – 12.55 |
Розклад дзвінків для 4 класу
1-й урок |
8.00 – 08.40 |
2-й урок |
08.45 - 09.25 |
3-й урок |
09.30 - 10.10 |
4-й урок |
10.25 - 11.05 |
5-й урок |
11.30- 12.10 |
6-й урок |
12.15 – 12.55 |
Розклад дзвінків для 5 – 11 класів
0-й урок |
09.00 – 09.45 (дистанційне навчання) |
1-й урок |
11.00– 11.45 |
2-й урок |
11.50 – 12.35 |
3-й урок |
12.40 – 13.25 |
4-й урок |
13.40 – 14.25 |
5-й урок |
14.30 – 15.15 |
6-й урок |
15.20 – 16.05 |
7-й урок |
16.10 – 16.55 |
- Освітній процес відбувається за очною та дистанційною формою. Також можливе використання змішаної форми навчання, яка реалізується в очному та дистанційному режимах. Учні, що навчаються на дистанційному навчанні підключаються до основного уроку.
- Діти, що знаходяться за кордоном, навчаються за дистанційною формою навчання в асинхронному та синхронному режимах.
- Встановити такий графік робочого дня для нижчезазначених категорій працівників ліцею:
- Для технічних працівників:
№ |
Посада |
Початок роботи |
Обідня перерва |
Закінчення роботи |
1 |
Завідувач господарством |
08.00 |
13.00-13.30 |
16.30 |
2 |
Прибиральник службових приміщень |
07.00 |
12.00-12.30 |
15.30 |
3 |
Прибиральник службових приміщень |
09.00 |
13.00 – 13.30 |
17.30 |
4 |
Сестра медична |
07.45 |
- |
11.45 |
5 |
Робітник з комплексного обслуговування й ремонту будинків |
07.00 |
12.00-12.30 |
15.30 |
6 |
Водій автотранспортних засобів |
07.00 |
12.00 - 14.30 |
17.30 |
7 |
Сторож |
Згідно з графіком |
|
|
8 |
Двірник |
07.00 |
12.00-12.30 |
15.30 |
9 |
Бібліотекар |
Понеділок Середа П’ятниця |
- |
08.20 – 15.00 |
10 |
Секретар |
12.00 |
- |
16.00 |
11 |
Оператор котельні |
Згідно з графіком |
|
|
12 |
Комірник |
07.30 |
13.00 – 13.30 |
16.00 |
13 |
Кухар |
07.00 |
13.00 – 13.30 |
15.30 |
14 |
Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування |
09.00 |
- |
13.00 |
15 |
Підсобний робітник (харчоблок) |
7.00 |
13.00 – 13.30 |
15.30 |
16 |
Прибиральник службових приміщень |
10.00 |
14.00 – 13.30 |
18.30 |
-
- Чергові вчителі приходять за 30 хв до початку роботи.
- Директор, заступник директора з НВР початок роботи о 08.00 год, 07.45 - для чергового адміністратора. Обідня перерва 1 год
- Педагог-організатор початок роботи 07. 45 год. Закінчення роботи 16.00 год. Обідня перерва 15 хв
- Вчителі приходять за 15 хв. до початку уроку.
- Асистент вчителя працює згідно з розкладом.
- Соціальний педагог, практичний психолог, вихователь ГПД, вихователь (супроводжуючий автобусу) працюють згідно з графіком.
- Встановити для адміністративного персоналу, завідувача господарством, водія шкільного автобусу ненормований робочий день із обов’язковою реєстрацією часу закінчення роботи у книзі відпрацювання робочого часу.
- Черговий адміністратор працює до закінчення роботи гуртків та спортивних секцій.
- Встановити час обідньої перерви для обслуговуючого персоналу 30 хв
- Встановити час обідньої перерви для адміністрації 1 год
- Встановити час обідньої перерви для водія автотранспортних засобів 2 год 30 хв
- Встановити в канікулярний період для педагогічних працівників нормований робочий день (відповідно до тижневого навантаження) з можливістю працювати в дистанційному режимі (за заявою). Початок роботи у канікулярний період о 09.00.
- Зобов’язати:
- кожного працівника постійно дотримуватися правил охорони праці, виробничої санітарії, гігієни праці, протипожежної безпеки;
- працівників ліцею неухильно виконувати рішення наказів та розпоряджень по ліцею;
- класних керівників 1-4 класів з метою запобігання дитячого травматизму супроводжувати учнів до їдальні;
- класного керівника 1 класу зустрічати учнів у вестибюлі ліцею о 07.45-07.55 та супроводжувати до класу (протягом вересня, жовтня), після закінчення уроків – передавати дітей батькам у вестибюлі ліцею;
- працівників ліцею подавати заяви про надання відпусток без збереження заробітної плати, днів відпочинку не пізніше, ніж за 1 (один) день до їх надання;
- працівників ліцею повідомляти директора ліцею (заступника директора) про свою відсутність на робочому місці у зв’язку з перебуванням на лікарняному у день захворювання, а також повідомляти про вихід на роботу за 1 (один) день до виходу.
- педпрацівників відповідально виконувати обов’язки чергового вчителя згідно з затвердженим графіком.
- Присутність на нарадах, педрадах, загальношкільних заходах є обов’язковою для всіх педпрацівників ліцею.
- Відвідування зборів трудового колективу є обов’язковим для всіх працівників.
- Заборонити:
- з’являтися в ліцеї в нетверезому стані;
- курити в приміщеннях та на території ліцею;
- проводити навчальні заняття, які створюють загрозу життю і здоров’ю учнів та педагогів.
- Відсторонення працівника від роботи може здійснюватись у відповідності до чинного законодавства.
- Вважати основною вимогою до всіх працівників ліцею розпочинати та закінчувати робочий день із ознайомлення з оголошеннями, розміщеними на загальношкільному стенді.
- Встановити чергових адміністраторів ліцею за днями тижня:
Понеділок – директор Куліченко Я.М.
Вівторок – заступник з НВР Громова О.О.
Середа – директор Куліченко Я.М.
Четвер – заступник з НВР Громова О.О.
П’ятниця – заступник з НВР Громова О.О.
- Зобов’язати вчителів, які проводять останні уроки, супроводжувати учнів до виходу з території ліцею та забезпечувати порядок під час виходу учнів з ліцею й подвір’я у зимовий період.
- Зобов’язати учителів ліцею подавати щоденні відомості загальношкільного обліку відвідування, запізнень на уроки, а також відповідності одягу учнів (офіційно – діловий стиль в одязі).
- Вважати обов’язковою реєстрацію у книзі відпрацювання робочого часу фактичного початку й закінчення роботи всіх працівників ліцею у 2023 - 2024 н.р.
- Чергові вчителі чергують під час перерв на І та ІІ поверхах згідно з графіком, забезпечують дисципліну, несуть відповідальність за чистоту у ліцеї під час перерв.
- Прибирання класів, ділянок двору, надвірних та внутрішніх туалетів проводиться щоденно (коридор, внутрішні туалети, мийна для рук, сходи, санвузол харчоблоку прибираються і миються 2 рази: після великої перерви та після уроків).
- Черговий вчитель закінчує роботу на 20 хвилин пізніше закінчення останнього уроку.
- Робота гуртків проводиться у післяурочний час і тільки за розкладом, затвердженим директором.
- Позакласні заходи проводяться у післяурочний час за планом.
- Заборонено використовувати мобільні телефони під час освітнього процесу, крім випадків коли цього вимагає навчальна програма.
- За кожним учнем закріпити його постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження шкільного майна.
- За обладнання, що є в класі відповідає класний керівник, вчитель, що працює в класі.
- Класні керівники, вихователь ГПД супроводжують учнів до їдальні, присутні під час обіду.
- Сторонні особи, батьки не допускаються до закладу та на уроки без дозволу адміністрації ліцею і лише за письмовою заявою.
- Забороняється проводити заміну уроків за домовленістю між вчителями без дозволу адміністрації ліцею.
- Вихід на роботу працівників після хвороби тільки за наявності лікарняного листка.
- Проведення екскурсій, походів дозволяється лише за наказом по ліцею.
- Роботу вихователя ГПД розпочинати о 12.20 год і закінчувати о 18.20 год.
- При відсутності вихователя ГПД можливо початок роботи о 13.15 год і закінчення згідно з відпрацьованими годинами.
- Заборонити будь-які торговельні операції на території ліцею.
- Учні ліцею повинні мати змінне взуття.